Πώς ξεκίνησαν όλα

Άυγουστος  , ζέστη , δουλειά και στη Κέρκυρα πολυκοσμία , φασαρία και ούτε μια κενή ξαπλώστρα για μας τους ντόπιους να λιάσουμε τα κορμιά μας. Ορμώμενη από τις πασίγνωστες τάσεις φυγής μου και έχοντας μόνο δυομιση μέρες ρεπό , αναζητούσα μια γρήγορη και κοντινή απόδραση και προπαντώς οικονομική  , πράγμα υπερ-δύσκολο για Αύγουστο μήνα αλλά γενικά … λατρεύω τις προκλήσεις! Αυτό είναι ένα άρθρο για το roadtrip από τη Πάργα στη Λευκάδα!

Μετά από κάποιες μέρες έρευνας κατέληξα στην εξής διαδρομή , η οποία θα μας επέτρεπε να δούμε τρείς διαφορετικές πόλεις μέσα σε ούτε τρεις μέρες , να κάνουμε μπάνιο , να φάμε , να χαλαρώσουμε και πάνω απ όλα να μη χαλάσουμε όλα μας τα λεφτά επειδή και μόνο ήταν Αύγουστος!

Ημέρα πρώτη

Απόβαση στην Ηγουμενίτσα , συνάντηση με την επίσης τραβελσιστερ μου και το αγόρι της και γρήηηηγορα στα αμάξια για αναχώρηση! Μετά από ούτε μια ώρα , φτάναμε στην πανέμορφη Πάργα , ένα μέρος που ήθελα να επισκεφθώ για χρόνια ! Είναι μια πανέμορφη παραθαλάσσια κωμόπολη , που υπάγεται στο νομό Πρεβέζης και είναι άκρως φημισμένο τουριστικό θέρετρο , για τους κατοίκους των γύρω περιοχών! Ενδείκνυται για εξόρμηση Σαββατοκύριακου αλλά μόνο κατά τους καλοκαιρινούς μήνες καθώς το χειμώνα δεν θα βρείτε ούτε ένα μαγαζί ανοιχτό για να αγοράσετε ένα νεράκι !

Αν και ο καιρός δεν ήταν ιδανικός , κάναμε τη βουτιά μας στη παραλία της Πάργας και μια βόλτα στα υπέροχα γραφικά στενά της , θαυμάσαμε τα πολύχρωμα σπιτάκια της απολαμβάνοντας ένα εξαιρετικά νόστιμο παγωτό από το Magic Cream   , και αναχωρήσαμε με την υπόσχεση να ξαναέρθουμε για περισσότερα!

parga - beach

Πρώτη στάση : Πρέβεζα

Πίσω στα αυτοκίνητα μας και ξεκινήσαμε για τον επόμενο σταθμό μας , ο οποίος θα ήταν και η βάση μας για αυτές τις δυο μέρες , η πανέμορφη Πρέβεζα! Όχι μόνο βρισκόταν εν μέσω της διαδρομής μας , στο πιο βολικό σημείο αλλά στη συγκεκριμένη πόλη βρήκαμε και τις πιο καλές τιμές διαμονής! Μετά από περίπου μια ώρα είχαμε φτάσει στα διαμερίσματα μας , γρήγορο μπανιο και έξω για ανεύρεση φαγητού!

Η Πρέβεζα ήταν η έκπληξη του ταξιδιού καθώς κανείς μας δεν περίμενε να αντικρύσει μια τόσο όμορφη , καθαρή και ζωντανή πόλη με γραφικά στενά , μια υπέροχη μαρίνα ,πέτρινα σπίτια και ένα σωρό εστιατόρια και καφέ για όλα τα γούστα! Μπράβο Πρέβεζα λοιπόν!

Where to eat- Που να φάς

Κλείσε τη βραδυά σου στο  :Μποτίλια στο πέλαγο

Διάβασε περισσότερα εδώ:

Ημέρα δεύτερη

Μετά από την πρώτη υπερ-γεμάτη μέρα , όπου είδαμε δυο νέα μέρη , κάναμε μπάνιο , οδηγήσαμε , φάγαμε , η επόμενη μέρα μας βρήκε να κοιμόμαστε μέχρι αργά. Ευτυχώς όταν ξυπνήσαμε ο καιρός ήταν κάπως καλύτερος , αλλά με μια υποψία ξαφνικής μπόρας , που όμως καθόλου δεν μας πτόησε , βάλαμε τα μαγιώ μας και ξεκινήσαμε για πρωινό και καφέ στην πασίγνωστη και πανέμορφη Λευκάδα!

Μετά από περίπου μισή ώρα φτάναμε στο κέντρο της Λευκάδας σε μανιακή αναζήτηση καφείνης. Μετά τον απαραίτητο ανεφοδιασμό , και χωρίς ιδιαίτερο σχεδιασμό ξεκινήσαμε για τη παραλία Κάθισμα , μια απο τις πιο γνωστές του νησιού και σχετικά κοντά στο κέντρο. Γενικά η πόλη της Λευκάδας , δεν έχει κάτι το αξιοθάυμαστο. Είναι μια κλασσική πόλη χωρίς ιδιαίτερη αρχιτεκτονική και χάρη. Όμως το νησί , δεν έχει γίνει διάσημο για τα κτίρια του αλλά για τις μαγευτικές παραλίες και τη φυσική του ομορφιά και ήμασταν πανέτοιμοι να την εξερευνήσουμε!

Προσπερνώντας τη πανέμορφη παραλία Άγιος Νικόλας λόγω της πολυκοσμίας , καταλήξαμε στο Κάθισμα! Ό,τι και να πώ θα είναι λίγο για το γαλαζοπράσινο της θάλασσας και τη τεράστια έκταση αυτής της παραλίας. Μακάρι να την είχα πετύχει σε μια πιο ήρεμη φάση της αλλά και έτσι μέσα στον Αύγουστο , με άφησε άναυδη! Και δεν το παθαίνω συχνά να ξέρετε , γιατί μεγάλωσα κάνοντας μπάνιο στο Μύρτο.

Lefkada Kathisma Beach

Lefkada- Kathisma Beach

Δεν φαίνεται στις συγκεκριμένες φωτογραφίες αλλα περίπου δύο ώρες μετά , οι ουρανοί άνοιξαν και η βροχή έπεσε τουλούμι , σε τέτοιο σημείο που έπρεπε να φύγουμε κακήν κακώς , βρεγμένοι μέχρι το κόκκαλο! Δεν το διασκέδασα ιδιαίτερα τότε , αλλά πλέον έχει γίνει μια από τις πιο αστείες ταξιδιωτικές στιγμές!

Και πίσω στη Πρέβεζα για φαγητό και ξεκούραση.

Ημέρα τρίτη

Πρωινό ξύπνημα και επιστροφή προς Ηγουμενίτσα.

Κάποιες φορές , αυτές οι μίνι αποδράσεις είναι , ακριβώς ό,τι χρειαζόμαστε , όχι για να ξεκουραστούμε προφανώς , αλλά να χαλαρώσουμε , να καθαρίσουμε το μυαλό μας και να μαζέψουμε ενέργεια! Με τη σωστή οργάνωση , μπορεί να είναι και έξτρα οικονομικές , οπότε μην το σκέφτεστε!

Εβίτα.

Yπάρχει και βίντεο ντοκουμέντο!