Γιατί δεν γίνεται να νιώσουμε Χριστούγεννα χωρίς μια επίσκεψη στον πιο γιορτινό, λαμπερό και χριστουγεννιάτικο προορισμό της Ελλάδας, ο οποίος δεν είναι άλλος από τα Τρίκαλα και τον Μύλο των Ξωτικών! Ευτυχώς η Corfu Holiday Tours φροντίζει γι’ αυτό και μας πηγαίνει άνετα και ξεκούραστα στην καρδιά των Χριστουγέννων με μονοήμερες εκδρομές κατευθείαν από την Κέρκυρα! Σε ένα τέτοιο ταξίδι βρέθηκα και εγώ μαζί και είμαι εδώ για να σας τα πω όλα!

Το ταξίδι μας ξεκίνησε τις πρώτες πρωινές ώρες της Κυριακής 11/12, με συγκέντρωση στο λιμάνι, όπου γνωρίσαμε την ευγενέστατη και πάντα χαμογελαστή συνοδό μας κ.Αγγελική και τον έμπειρο οδηγό μας κ. Γιώργο. Μετά από την καταμέτρηση μας, ήμασταν έτοιμοι για αναχώρηση!

Μπορεί ο καιρός να μην ήταν με το μέρος μας (η κλασσική αγαπημένη βροχούλα μας συντρόφευσε σε όλο το ταξίδι) ωστόσο δεν κατάφερε να χαλάσει το γιορτινό κλίμα που υπήρχε μέσα στο λεωφορείο και μετά από μια άνετη διαδρομή περίπου 2,5 ωρών φτάσαμε στα Τρίκαλα, όπου μικροί αλλά και μεγάλοι διασκορπίστηκαν σε όλες τις κατευθύνσεις ενθουσιασμένοι!

Λίγα λόγια για τον Μύλο των Ξωτικών

Ήταν 9 Δεκεμβρίου του 2011, όταν ο Άη Βασίλης μεταμόρφωσε τον Μύλο Ματσόπουλου, στα Τρίκαλα, στο μεγαλύτερο Χριστουγεννιάτικο θεματικό πάρκο της Ελλάδας, τον «Μύλο των Ξωτικών». Τα παλιά φουγάρα πήραν μπροστά και από τότε δουλεύουν ασταμάτητα, με μοναδικό σκοπό να προσφέρουν χαρά σε μικρούς και μεγάλους.

Ο Μύλος των Ξωτικών, σταθερός στη φιλοσοφία του, παρέχει δωρεάν είσοδο και δράσεις στο πάρκο και μας περιμένει από τις 25 Νοεμβρίου μέχρι και τις 8 Ιανουαρίου, από τις 10 το πρωί έως τις 10 το βράδυ για μέρες γεμάτες χρώμα, χαρά, δράσεις για μικρούς και μεγάλους, άφθονες επιλογές σε φαγητό και φυσικά πολύυυυ παιχνίδι!

Μια γεύση από Τρίκαλα

Για όσους ήθελαν να πάρουν μια γεύση από την όμορφη πόλη των Τρικάλων, μπορούσαν πολύ εύκολα να το κάνουν, χρησιμοποιώντας κάποια από τις παρακάτω πολύ βολικές επιλογές:

•  Τουριστικό τραίνο καθημερινά από 16.30-22.30, Σαββατοκύριακο και περίοδος εορτών 10.30-22.30 (τιμή εισιτηρίου 1,50€)
  •  Αστικά λεωφορεία καθημερινά από 17.00-22.30, Σαββατοκύριακο 12.00-22.30 και περίοδος εορτών (τιμή εισιτηρίου 1,00€)

Στις 17.00 περίπου επιβιβαστήκαμε ξανά στο λεωφορείο μας και ξεκινήσαμε την διαδρομή της επιστροφής μας, και στις 22.00 το βράδυ φτάσαμε στο νησί μας χορτάτοι από όμορφες γιορτινές εικόνες!

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις οδικές εκδρομές της Corfu Holiday Tours, επισκεφθείτε το παρακάτω site: