Aπρίλιος 2017

Άν αναρωτιέστε που είναι το Bergamo, και πως βρέθηκα εκεί, πόσο μάλλον για έξι μόνο ώρες κάντε λίγο υπομονή και θα σας τα εξηγήσω όλα! Η πτήση μας προς Πόρτο στην Πορτογαλία ήταν με ανταπόκριση απο το αεροδόμιο Orio Al Serio . Ένα μικρό επαρχιακό αεροδρόμιο σχετικά κοντά στο Μιλάνο της Ιταλίας, που εξυπηρετεί διάφορες εταιρίες low cost . Και κάπως έτσι βρέθηκα στο Μπέργκαμο της Ιταλίας.

Βλέποντας πως έχουμε έξι ολόκληρες ώρες μέχρι τη πτήση που θα μας πήγαινε στο Πόρτο, αποφασίσαμε να παραδώσουμε τις αποσκευές μας , σε έναν υποτιθέμενο χώρο φύλαξης , τον οποίο ανακαλύψαμε σχετικά δύσκολα αν και βρισκόταν εντός του χώρου του αεροδρομίου.  Βρίσκεται εκτός του αεροδρομίου προς τα δεξιά , για να ξέρετε.

Μετά απο απέλπιδες προσπάθειες συννενόησης με έναν ευγενέστατο αλλά ΟΧΙ αγγλόφωνο κύριο, τις αφήσαμε και σκεπτόμενοι ότι δεν θα τις ξαναδούμε ποτέ , ανεβήκαμε στο λεωφορείο που θα μας οδηγούσε στο μυστηριώδες Μπέργκαμο.

bergamo-citta alta

Citta Alta

Λίγα λόγια για το Μπέργκαμο της Ιταλίας.

Το Bergamo ανήκει στην επαρχία της Λομβαρδίας και βρίσκεται στα 45χλμ περίπου απ’ το Μιλάνο. Ουσιαστικά απλώνεται πάνω σε ένα λόφο και χωρίζεται σε δύο μεριές ας τις πούμε έτσι , την κάτω πόλη (Citta Bassa), και την άνω (Citta Alta).

Η κάτω είναι η μοντέρνα, νέα πόλη και η άνω , η οποία βρίσκεται πάνω στο λόφο είναι η μεσαιωνική , αριστοκρατικής ομορφιάς πόλη με υπέροχα  τείχη να την περικλείουν και πέτρινα σοκάκια να την διασχίζουν απο την μια μεριά στην άλλη . Τις δυο πόλεις ενώνει ένα υπερτέλειο τελεφερίκ και φυσικά λεωφορείο με συνεχόμενα δρομολόγια . Δεν είδαμε καθόλου τη κάτω πόλη , καθώς είχαμε περιορισμένο χρόνο , οπότε αποφασίσαμε να τον αναλώσουμε στο ιστορικό κομμάτι.

Διάβασε εδώ για το ταξίδι μου στη Ρώμη , όσα αγάπησα και όσα δεν μου άρεσαν στην αιώνια πόλη.

Τι πρέπει να δείς στο Bergamo

Αρχικά εφόσον βρισκόμουν για πρώτη φορά στην Ιταλία έπρεπε να πιώ έναν εσπρέσσο και κατα προτίμηση στην κεντρική πλατεία του Bergamo στην Plaza Vecchia . Μια πανέμορφη πλατεία με λίγα καφέ και κάποια εστιατόρια , η οποία καταλήγει στο ίσως σημαντικότερο αξιοθέατο , στον καθεδρικό ναό του Bergamo, Duomo di Bergamo .

Δίπλα ακριβώς θα δείτε και τη βασιλική Santa Maria Maggiore, το εξαιρετικό αναγεννησιακό παρεκκλήσι Cappella Colleoni με περίτεχνα σκαλιστά ανάγλυφα και άλλα διακοσμητικά στοιχεία, καθώς και το οκταγωνικό Bαπτιστήριο του 1340.

thumb_IMG_0541_1024

Μετά το καφεδάκι και τις απαραίτητες αναμνηστικές φωτογραφίες απο το καθεδρικό , συνεχίσαμε την εξερεύνηση στα στενά δρομάκια της πόλης .

bergamo

Συμπερασματικά

Το Bergamo δεν είναι μια μεγάλη πόλη και δεν υπάρχουν άπειρα πράγματα να κάνει κανείς . Για μένα θα αποτελούσε μέρος μιας εκδρομής που θα περιελάμβανε και άλλες γειτονικές πόλεις , ή θα το χρησιμοποιούσα σαν βάση για να βρίσκομαι κοντά στο Μιλάνο η στη Λίμνη Κόμο.  H διαμονή στην κάτω πόλη συγκεκριμένα είναι αρκετά φθηνή για δεδομένα Ιταλίας.

Κάπου στη διαδρομή πεινάσαμε και πάνω στην ώρα βρεθήκαμε μπροστά απο τη βιτρίνα ενός μαγαζιού που πουλούσε τύπου πίτσες με Ο,ΤΙΔΗΠΟΤΕ υλικό μπορεί να φανταστεί κανείς . Προφανώς κάναμε μια στάση για να γεμίσουμε τα στομάχια μας , μη μπορώντας να διαλέξουμε απο την τεράστια ποικιλία.

Αμέσως μετά , στάση για παγωτό και επιστροφή στο αεροδρόμιο πρός αναζήτηση των αποσκευών μας , που ευτυχώς μας περίμεναν εκεί που τις αφήσαμε , έτοιμες για νέες περιπέτειες!